Trei zile, trei prieteni

Sfîrșitul de august și începutul de septembrie e întotdeauna o perioadă cu multe noduri la batistă pentru Urs. Fiindcă zilele astea marchează aniversarea a trei dintre cei mai apropiați prieteni ai mei.

Pe 31 august e ziua Onei. Ona Frantz, care m-a făcut să înţeleg pentru întîia oară, acum vreo doisprezece ani, că meseria pe care mi-am ales-o poate fi cu adevărat aducătoare de satisfacţii (altele decît cele materiale). Ona e cea care m-aduce, cu scepticismul ei moderat, cu picioarele pe pămînt. Ea e cea care-mi rabdă ideile creţe şi mă trage de urechi cînd sar calu’, dimpreună cu Maicu’. Ea e Tăntzelu’ meu drag şi uneori ciufut, pe care n-am să reuşesc niciodată să o supăr prea tare (sper!).

Pe 1 septembrie s-a născut Bogdan. Bogdan Tudor Bucheru, partenerul meu de-o grămadă de ani, omul care-mi ascultă toate ideile şi găseşte soluţii ca să le pot pune în practică. Omul care mă face să-mi fie ruşine că nu reuşesc să mă ţin întotdeauna de promisiuni şi să mă dau peste cap să găsesc soluţii la probleme. Omul care nu mi-a spus niciodată nu.

În sfîrşit, azi e aniversarea lui Mircea. Mircea Pricăjan, cu care m-am întîlnit pentru prima oară în 2005, într-o benzinărie Shell de la marginea Sătmarului, cînd i-am dat spre traducere un prim roman pentru Millennium (Ben Bova, Powersat). Ne știam de-o bucată de vreme de pe net (cred că de pe AtelierKult). Am rămas atunci șocat de cît era de tînăr și, totuși, de matur. Și de fain ca om. Încă mă mai mir, să ştiţi. Chiar dacă între timp Mircea e pe cale să devină tătic.

Tuturor le urez să aibă parte de ce-i mai bun și mai frumos, de sănătate şi de bucurii lîngă cei dragi. Îi rog să mă ierte că-s mai mereu uituc, neglijent, prea stresat sau cu capul în nori. Şi-i asigur că acolo sus, în colţu’ hărţii, cineva îi iubeşte!

13 gânduri despre &8222;Trei zile, trei prieteni&8221;

Lasă un răspuns

