Călăreaţa lui tata (2): Matészalka

Ştefana a trecut cu bine de un nou examen în cariera ei de călăreaţă. Ieri s-a întîmplat la Matészalka (Ungaria) cel de-al doilea concurs din cadrul proiectului Ecvestro, la care junioara participă din vară încoace. Despre primul examen am scris aici.

Acest al doilea examen, care a fost de fapt şi un concurs în toată regula, în care s-au întrecut 74 de juni călăreţi din România şi 69 din ţara vecină, a constat într-o probă de parcurgere a unui traseu cu obstacole, în reprize de cîte trei călăreţi, sub privirile exigente ale unor echipe de cîte doi arbitri internaţionali. Ştefana s-a descurcat foarte bine, a avut o ţinută frumoasă în şa, deşi urca pentru întîia oară pe calul respectiv (caii, tare frumoşi şi blînzi, au fost puşi la dispoziţie de partea ungară).

Scuze pentru bîlbele de la începutul filmării, îmi căutam un loc de unde să pot cuprinde întreg manejul. Ştefana e cea de-a doua călăreaţă din repriză, cea cu cască albastră. Calitatea e cea care este fiindcă, deocamdată, cam atîta poate telefonul meu.

După amiază (cînd am fost serviţi de gazde cu un bogracs gulyas adevărat, iute exact cît trebuia şi gătit pe loc, yummy!) am aflat şi rezultatele: Ştefana s-a numărat printre cei 50 de călăreţi promovaţi în etapa următoare a proiectului (lista întreagă poate fi consultată aici), aşa că în următoarele şase-şapte săptămîni va avea parte de încă 20 de ore de echitaţie şi de încă două concursuri (unul la Satu Mare, pe 1 octombrie, iar al doilea din nou în Ungaria, pe 30 octombrie).

Trei cavaleri şmecheri

Avînd în vedere că antrenamentele vor avea loc la fiecare două zile şi că mîine începe şi şcoala, presimt că n-o să-i fie tocmai moale junioarei… Dar e copil ambiţios (seamănă cu maică-sa), aşa că am încredere că o să se descurce. Din nou, sînt un tătic tare mîndru.

7 gânduri despre &8222;Călăreaţa lui tata (2): Matészalka&8221;

  1. @assassin: ohoo, a avut deja tentative de intrebari in sensul asta, inca de la prima ora de calarie. nu voia ponei, voia direct un armasar, daca se poate si de rasa (vrea appaloosa, nu orice)🙂 dar am ramas ferm pe pozitii: NU! nu-mi mai trebuie o gura in plus de hranit in viitoarele vremuri post-apocaliptice. (cred ca am citit prea multe chestii de gen lately).

Lasă un răspuns

