Pastele ucigaşe

Bogdan Hrib (zis Hrothgar, mai nou) se pregăteşte să-şi lanseze ultimul roman, Ucideţi generalul, în ediţia britanică (Kill the General, ProFusion). Cei de la editură au pagină pe Facebook şi acolo am zărit pentru prima oară reţeta de killer pasta. Ieri am văzut şi o impecabilă execuţie filmată, aici. Aşa că azi, cum tot aveam în program gătirea de paste, am zis să le fac p-astea „ucigaşe”. N-am avut tagliatelle, ci doar fussili. Însă gustul a fost divin (says Big Bear şi Lil’ Bear deocamdată, aşteptăm şi verdictul lui Beautiful Bear cînd vine de la scîrbici). Săr’na, jupîn Bogdan!

Îmi place ideea, o să mai fac. Şi-mi place şi modul imaginativ în care cei de la ProFusion fac pregătirea psihologică pentru lansarea asupra Vestului care nu bănuieşte nimic a celor trei autori prieteni: Bogdan, Oana şi George Arion. Să fie cu succes şi cu multe zerouri în coadă (cecurile de royalties)!

4 gânduri despre &8222;Pastele ucigaşe&8221;

  1. La drept vorbind, unul dintre cei trei enumeraţi ar merita să aibă parte de zerourile pe care le-a dat el altora.

  2. Am uitat să comentez despre paste, arată splendid, mai că m-aş arunca în vasul ăla să înot încetişor ronţăind delicat element cu element.

Lasă un răspuns

