O lectură obligatorie

„Mă plictisește plătirea unor polițe vechi, inventate sau nu (după spălarea rufelor în public chiar nu mai contează asta) prin articole așa-zis critice ale unor ipochimeni care în afară de faptul că nu cunosc limba română scrisă (pe-aia citit-vorbit o știu, pentru că citita o scriu alții, iar în cazul vorbitei nu se văd virgulele puse între subiect și predicat) sau că au niște prieteni pe care vor neapărat să-i servească şi care nu prea au alte talente de arătat.
Mă plictisește ipocrizia celor care dau mîna cu tine după-amiaza, apoi, la miez de noapte, își pun pe ei cămașa Nickname și te terfelesc cu orice ocazie. Cu „mînie proletară“, desigur.
Mă plictisește traiul în kibbutzuri sefiste în care fiecare pune la comun partea micii lui ticăloșii, că de aia bună și constructivă oricum nu-l întrebă nimeni.
Mă plictisește mai ales autismul acestor kibbutzuri, izolarea lor, împărțirea lumii în „noi“ și „ceilalți“, chiar dacă nici „noi“ nu înseamnă chiar „noi“, și se împarte și el la rîndul său.
Mă plictisește lecția de condus afaceri oferită gratis de cineva care tocmai a intrat în insolvență. Chiar dacă știu că la noi insolvență = țeapă legalizată. Sau poate tocmai de aceea.
Mă plictiseșe referința peiorativă, întotdeauna peiorativă, la editurile de apartament. Mai ales atunci cînd vine de la cineva care își conduce editura din alt apartament.”

Michael Haulică – Odă plictiselii

Continuarea aici. Un text care ar trebui să devină lectură obligatorie pentru toată suflarea sefistă de la noi. Că prea s-au înmulţit ăia care se pricep la sefe. Băi, leprelor pricepute! La voi mă refer! Citiţi şi băgaţi la cap. Şi, în rest, rămîne cum am stabilit… Da, exact ca în bancul ăla!

8 gânduri despre &8222;O lectură obligatorie&8221;

  1. Merita platite politele, dar nu merita sa iti faci un timp special pt ele, deoarece soseste clipa pt fiecare in parte si crede-ma nu prea merita sa-i ierti. Am observat mai nou, ca iertarea nu mai este ceva de bun simt, este o slabiciune de care profita toti. Da, exact toti, mai mult sau mai putin.
    Cat despre gramatica, am avut ocazia sa invat multe lucruri bune de la oameni simpli, care nu aveau prea multa scoala, dar aveau scoala vietii.

  2. @barabas: stai linistit, nu esti singurul. Nu stiu daca iti mai faci sperante sa il primesti, dar eu nu prea.

  3. @mihnea, barabas: un mail pe adresa mea, daca se poate, cu adresele postale, si rezolvam. cu bonusuri pentru intirziere, of course.
    @endymion: or mai veni si carti noi, pe hirtie. peste vara ne-am concentrat la alea pe pixeli, iar acolo avem si rezultate deja.

Lasă un răspuns

