Nouă

Azi-dimineaţă, proaspăt trezită din somn, avînd încă opt ani şi ceva🙂

Fix acum nouă ani, exact la ora asta, făceam paşi în curtea clinicii din Cluj, în aşteptarea celui mai important moment din viaţa mea de pînă atunci. Era la fel de frig ca azi şi, în aproape o oră şi jumătate cît am făcut treişpe-paişpe pe aleea aia, am fumat cam un pachet de ţigări. La 10 fără douăzeci i-am auzit prima oară răcnetul, am început să plîng de bucurie şi, cam zece minute mai tîrziu, am văzut-o: avea ochii maaaaari şi negri, larg deschişi şi curioşi. Ca acum. Doar că acuma e cu 95 de centimetri mai înaltă… Să ne creşti fericită şi sănătoasă, ursuleaţa lui mama şi tata… că frumoasă, mare şi deşteaptă eşti deja!

15 gânduri despre &8222;Nouă&8221;

  1. La mulți și fericiți ani!
    cu povestea asta mi-ai amintit de o așteptare simiară care se petrecea acum aproape 8 ani, pe minus 15 grade, dar nu-i așa că parcă te-ncălzeai doar la gândul aventurii care urma să-nceapă?🙂

Lasă un răspuns

