Am DemNet!

Da, mă pot şi eu lăuda: am DemNet! Mulţumiri autorului şi doamnei lui! Un click pe imagine vă va duce pe pagina de unde puteţi achiziţiona şi voi cartea. Să vă mai spun, de asemenea, că DemNet va fi lansată în prezenţa autorului la Gaudeamus, pe 26 noiembrie, la standul Millennium… Detaliile vor fi comunicate la timpul potrivit.

3 gânduri despre &8222;Am DemNet!&8221;

  1. Coperta acestei carti seamana izbitor de mult cu copertile seriei Nautilus de la Nemira – seria veche din ani ’90… , dupa parerea mea, mult mai reusite decat copertile actuale de la Nemira.

  2. @mustang, adinab: n-am apucat sa ajung la posta decit ieri dupa-amiaza, venise avizul inca de luni… coperta mi se pare slaba rau, intre noi vine vorba. si ca design, si ca ilustratie. continutul e insa de nota 11, cel putin pina acuma.

Lasă un răspuns

