Hey Bear, what’s cooking?

Am gătit. Nevasta-i la slujbă, fata la şcoală (şi-n juma’ de oră tre’ să merg să o culeg şi sigur va fi flămîndă), soacră-mea zace doborîtă de-o criză de fiară, mama mişună prin oraş după coroane şi flori şi alte accesorii necesare pentru sărbătorirea Halloweenului a la roumaine (people, aveţi idee de ce n-am A cu accent grav între caractere?), adică a Zilei Morţilor. Ce face ursul în aceste condiţii nefavorabile, propice unei morţi cumplite prin inaniţie? Găteşte. Inspirat de o reţetă zărită pe net acum ceva vreme şi înşurubată bine în cotlonul gurmand al creierului plantigradului care sînt, am cercetat frigiderul şi-am ajuns la concluzia că da, am cu ce, mă! Aşa că mi-am petrecut ultima oră confecţionînd un pőrkőlt de viţel (un soi de friptură cu sos de muuuulte legume) cu garnitură de spanac. Poze ceva mai tîrziu, cînd o să-i servesc junioarei prima porţie, frumos aşezată pe-o farfurie.

Later edit: se dedică această postare cumnăţelei mele, care a furnizat cu amabilitate materia primă de bază, recte viţelu’.

Not really good-looking, but oh so tasty!

PS: Jubila subreptice o vită mai zilele trecute că, iată, Millennium n-a mai scos nimic de vreo patru-cinci luni încoace. Îi comunic copitatei cu pricina să nu se bucure prea devreme, n-am dat ortu’ popii. We’re cooking pentru Gaudeamus! And what a feast it will be!

9 gânduri despre &8222;Hey Bear, what’s cooking?&8221;

  1. Pai vezi cum imi poti trimite pe mail macar o portie😀😀.
    Hai ca ma faci sa intru si eu in bucatarie.
    PS-ul este extraordinar de vesel am ris o juma de ora cu lacrimi.

  2. asteptam cu interes titlurile noi ce vor fi disponibile la gaudeamus. cu cat mai devreme, cu atat mai bine ca sa ne putem planifica bugetele (galileo 4 si black company – the white rose neaparat!)

Lasă un răspuns

