Ce-am uitat…

Am uitat să mă laud. O recenzie a mea (asta, ca să fiu mai exact) a ocupat primul loc în concursul Face-a-Book organizat de Humanitas (detalii aici). Mi-s mîndru. Eram cel puţin la fel de mîndru dacă luam premiul cel mare sau premiul II. Nu de alta, da’ chiar nu ştiu cum o să particip la cursul de creative thinking pe care l-am cîştigat…

In other news: am descoperit azi-dimineaţă că la Galileo Online nu mergea decît pagina de start. Nu ştiu încă din ce motive, dacă a fost vorba de un glitch tehnic sau de un atac (ipoteză mai puţin plauzibilă, fiindcă nu-i cred în stare de ceva atît de complex din punct de vedere intelectual pe acei „vitecantropi” care ne poartă sîmbetele). Important e că problema a fost remediată deîndată ce i-am anunţat de cei de la MxHost, gazdele noastre. Le mulţumim.

9 gânduri despre &8222;Ce-am uitat…&8221;

  1. bravo, ursule, ca la mine nu te laudasi, modestule! Si ia vezi, nu cumva te intinzi prea tare? poate superi pe cineva…
    semnat: asociatia pecinginea

  2. Hey Bear!!

    2 saptamani pana la targ!!!!
    Ceva bunatati? Ca anul acesta ne-ai cam lasat cu ochii-n soare.
    Hai sa-ti sugerez cate ceva: Terry Brooks, Jane M. Auel, Glen Cook (mai mult de 2/an pls), Terry Goodkind si lista poate continua cu multi altii. Am ajuns sa mi le cumpar de afara si e pacat.

Lasă un răspuns

