Oferta zilei (3): doi români care scriu fain şi alte chestii

De data aceasta, oferta zilei vă aduce doi scriitori români: Costi Gurgu cu volumul de povestiri Cronici de la capătul Pămîntului şi Ştefana Cristina Czeller cu romanul Cerneală şi sînge. Puteţi achiziţiona cele două cărţi la preţul de 42 de lei (faţă de 70 lei, cît v-ar costa în librărie). Comandaţi-le aici de azi de la amiază şi pînă mîine, 14 noiembrie, la ora 12 şi veţi primi, în plus faţă de reducerea promisă, o carte-surpriză, gratuit. Nu uitaţi, aveţi la dispoziţie doar 24 de ore pentru a vă plasa comanda!

In other news, fără liniuţă

Sor-mea s-a apucat de citit Josephine a lui Corn. Doctori care citesc doctori care scriu despre doctori… Hmmm!

Liviu Radu a fost ieri la emisiunea Ghidoveanului. M-am zgîriat pe ochi că n-am putut să o ascult (eram la moşie, la strînsul nucilor – by the way, faină recoltă anul ăsta!), dar m-am consolat c-am văzut pozele post-festum pe blogul Moşului. Liviu arată bine.

Ce iese cînd pui un Urs cu consoarta în aceeaşi bucătărie (mică, doar 6 metri pătraţi), după un brainstorming precedat de o privire în cămară şi în frigider pentru evaluarea resurselor disponibile? Răspuns: ciorbă de ciuperci şi plachie de şalău cu mămăliguţă. Yummyish

Mi-a venit premiul de la FAB3: un purcoi de cărţi mişto de la Polirom, Art, Nemira, Humanitas Trei şi Vellant (pentru cele pe care le-aveam mi-am găsit deja proprietar în persoana Maicului), un audiobook (my first, Revolta maselor a lui Ortega y Gasset în lectura lui Marcel Iureş) şi-un voucher pentru achiziţionat ebookuri de la Humanitas (mi-am luat primele două volume ale Jurnalului cărtărescian, nu mi le-am descărcat încă). Şi diploma de mai sus. Me happy & proud.

Muncim. Încă mai muncim. Iar de mîine am voie să încep să v-arăt şi vouă ce anume am muncit pentru Gaudeamus, aşa că staţi pe-aproape.

Lasă un răspuns

