Gaudeamus 2011: Să înceapă distracția!

Între 23 și 27 noiembrie, de la ora 10 la 20, ne găsiți la standul cu numărul 19 de la parterul pavilionului principal Romexpo. Toate noutățile au prețuri reduse cu 20%, și vom aplica reduceri de minim 10 lei la fiecare dintre cărțile publicate în anii precedenți.

Aceeași ofertă este valabilă și pentru cei care, în perioada 23-27 noiembrie vor comanda de aici oricare titlu din oferta curentă (comanda minimă este de 50 lei după aplicarea reducerilor).

Nu uitați de concursul nostru!

8 gânduri despre &8222;Gaudeamus 2011: Să înceapă distracția!&8221;

  1. Gresit: Abatia ASTA o gasim la Gaudeamus, Argonautica ASTA (avand venerabila varsta de 41 ani!) o gasim tot acolo.
    Ce nu gasim nicaieri: Galileo 4, Roza alba, Mona Lisa Overdrive, Povestea lui Zoe, Misterele Bucurestilor, Atelier Kult 3 – toate anuntate prin vara pentru 2011. Oare cate vor mai aparea anul asta? Eu zic ca nici una, poate cateva din ele la Bookfest; poate.
    Stiu, sunt carcotas. Dar asta nu schimba realitatea.

  2. @vlad: sint curios daca ai facut reprosuri similare si celor de la alte edituri, care chiar nu au scos NIMIC la tirgul asta. si, cu riscul de a te determina sa te superi, mai sint curios de-un lucru: tu chiar crezi ca platim tipografiile cu nasturi? scuza-mi brutalitatea exprimarii, dar chiar m-am saturat pina peste cap sa ni se tot spuna ce sa facem cu banii NOSTRI si cu planurile NOASTRE, in conditiile stiute cel mai bine EXCLUSIV de catre noi. cit si ce am considerat ca e posibil si/sau mai profitabil sa editam, am editat. altfel spus: give me a break, please.

  3. Fair enough, dar permite-mi o ultima sugestie: nu mai anuntati carti/reviste inainte ca acestea sa fie plecate la tipar. S-ar evita crearea unor asteptari care, cateodata, se dovedesc in van.
    P.S.: am trecut si eu aseara pe la voi si am cumparat Abatia si inca ceva. Din pacate n-am mai prins si Premiile Hugo.

Lasă un răspuns

