Pre-Xmas

A mai rămas doar o zi şi cîteva ore în care mai puteţi profita de oferta de Crăciun şi puteţi deveni fericitul cîştigător al unui pachet consistent de cărţi de la Millennium (după cum se poate vedea aici).

În ce mă priveşte, declar că mi-a ajuns: de azi şi pînă luni sînt în vacanţă. Lectură pe rupte, potoale tradiţionale, muzici cu dichis, taclale cu prietenii care s-or nimeri să aibă la rîndul lor vreme de taclale, poate şi cîteva ceasuri de scris în tihnă. Zilele astea NU vreau să mă gîndesc la distribuţie, la nesimţiţi, la strategii de vînzare, la bani, la contabilitate, la restanţe şi incidente de plată, la datorii şi livrări şi datornici, la coletărie şi Poşta Română, la nimic din lucrurile care mă fac tot mai adesea să urăsc ceea ce în mod normal iubesc la profesia pe care mi-am ales-o pe principiul „Ce-şi face omul cu mîna lui se cheamă lucru manual”.

Pînă atunci, în spiritul sărbătorilor, luaţi de-aici o colindă ceva mai altfel. Cea care cîntă e buna mea prietenă Amalia. Dacă vă place şi vreţi să-i ascultaţi tot CD-ul intitulat Christmas Voices (care la noi răsună-n boxe chiar acum, în vreme ce fetele-mi împodobesc bradul), daţi-mi un semn la una dintre adresele din pagina de contact.

Un gând despre &8222;Pre-Xmas&8221;

Lasă un răspuns

