Zăpădoc şi premii

A nins aici, după cum se poate vedea şi în poza de mai jos. Mi-am petrecut dimineaţa lopătînd de zor zăpada din faţa casei, din oră în oră. Ulterior, după ce ninsoarea s-a potolit, mi-am remorcat fata cu sania încoace şi încolo pe stradă, apoi am lăsat-o să clădească un om uriaş de zăpadă şi m-am întors la muncă. Care muncă a constat în pregătirea şi expedierea mailului cu instrucţiuni către votanţii premiului Galileo, pentru etapa selecţiei preliminare, în urma căreia vom avea duminica viitoare lista nominalizaţilor.

Primele voturi au început să sosească la nici jumătate de oră de la expedierea ultimului mesaj. Mi-am făcut un tabel uriaş cu toate titlurile şi contabilizez pe măsura sosirii mesajelor de răspuns. Deja, după consemnarea primelor propuneri, se conturează nişte favoriţi. Dar mai e aproape o săptămînă, aşa că ierarhiile or să se schimbe de destule ori pînă la stabilirea finaliştilor… Oferta, cel puţin la povestiri, e aproape dublă faţă de anul trecut. O să fie o cursă interesantă.

4 gânduri despre &8222;Zăpădoc şi premii&8221;

Lasă un răspuns

