Galileo în revizie

Avînd în vedere că ne-am pricopsit, n-am idee de unde, cu un troian pe Galileo Online, chestie care se tot repetă de vreo lună şi ceva încoace, am decis să băgăm site-ul în revizie completă. Sperăm să rezolvăm cît de curînd, în cursul zilei de azi. Ne cerem scuze. Pînă la remedierea situaţiei, conţinutul Galileo Online poate fi accesat aici.

Later edit: Deocamdată merge. Să vedem pentru cît timp.

Another later edit: Iar nu merge. Cred că nu-i de la noi (cred că am făcut vreo yece verificări, şi cu SpamBot şi cu SpyWare, şi cu Nod32), ci de la băieţii cu hosting-ul. Caz în care v-aş ruga să îmi spuneţi dacă ştiţi pe undeva hosting ieftin şi reliable.

2 gânduri despre &8222;Galileo în revizie&8221;

  1. Deci de-aia ma redirectiona pe mine spre un site rusesc atunci cand incercam sa intru pe linkurile puse de tine sau Mike pe Facebook! S-a facut lumina-n sat acum.

Lasă un răspuns

