De martie

S-a încheiat februarie, o lună în care-am stat şi-am muncit mai mult pe Galileo Online decît aici. Se şi vede, căci numărul postărilor a crescut simţitor acolo (54 cu totul, în cele 29 de zile, adică aproape că nu fu zi în care şi eu şi Mike să nu ne fi învrednicit fiecare măcar cu cîte-o însemnare). Sumarul lunii îl găsiţi aici, nu cred să ne fi scăpat nimic important.

Muncim de zor pentru Final Frontier, pînă la care au mai rămas doar vreo două săptămîni. Ca de obicei, pe ultima sută de metri se îngraşă porcul (mai ales în ceea ce mă priveşte). Dar nu-i nimic nou în asta, întrebaţi-i pe cei care mă ştiu de multă vreme.

Am şi o ofertă pentru voi. Am de vînzare primele patru volume ale ediţiei hardcover de la Nemira a seriei „Cîntec de gheaţă şi foc” de George R. R. Martin. Sînt în stare perfectă şi le dau ieftin. La preţ întreg ar fi 417,60 lei, Nemira oferă la ora actuală cele patru volume cu 15% reducere la ei pe site, adică 355 lei, eu vi le dau şi mai lesne, la numai 250 lei. Curat chilipir. Dacă le vreţi, contactaţi-mă pe mail, găsiţi adresa în pagina de contact.

Să vă tihnească tuturor primăvara, aşa cum îmi tihneşte şi mie soarele de-afară! Zăpada s-a topit p-aici în proporţie de 60-70% şi afară e un miros de primăvară şi de pămînt ud de nu-i adevărat.

PS: Cine-mi recomandă un încărcător solar pentru dispozitive pe bază de USB (am nevoie de 5-5,5 V la ieşire şi undeva între 300 şi 600 mA)? Da’ pe bune, ok?

5 gânduri despre &8222;De martie&8221;

  1. Îmi place în mod deosebit imaginea. Chiar zilele trecute mă bucurasem şi eu imens de primul „snowflake spotting” din curtea unor case vecine.

Lasă un răspuns

