…în care mă laud

Mă laud – şi-ar fi trebuit să o fac mai devreme, dar m-am luat cu treaba – cu Premiul FanSF 2012, pe care l-am primit în 18 martie, la Final Frontier II. Aşa cum am spus şi în micro-speech-ul de mulţumire de atunci, cred că pentru nici unul dintre făcătorii de cărţi, fie ei autori sau editori, nu-i vreun premiu mai important decît recunoştinţa cititorilor. Pentru ei facem ceea ce facem, iar eu mă bucur că ei, cititorii, m-au ales pe mine. Săr’na lui Bebe, Nicu, Liviu şi Schizo! It means the world to me!

Mă mai laud şi cu Galileo Online, care a avut în martie cea mai bună lună de la începuturile sale şi pînă în prezent. Of course, meritul e în principal al Maicului, dar luna asta am pus şi eu umărul la facerea publicaţiei, mult mai mult ca în alte luni. Despre asta am scris mai pe larg aici.

În sfîrşit, mă laud şi că m-am întors la o activitate la care renunţasem din 2002, aceea de traducător. Nu vă spun deocamdată ce anume traduc, dar vă asigur că o să vă placă. În ce mă priveşte, mă distrez de minune şi iau foarte în serios ideea de a permanentiza îndeletnicirea asta. Cine naiba m-a pus să mă iau cu altele?

3 gânduri despre &8222;…în care mă laud&8221;

  1. Ce-i drept, te prinde microbul traducerii şi nu te mai lasă… chiar dacă mi se întâmplă să mai percutez la o activitate secundară-două, niciodată nu devin permanente. Traducerea, în schimb, merge pe sistemul once a thief. Şi mă bucur că e aşa.

    Felicitări pentru premiu şi, având în vedere cele de mai sus, mulţumesc pentru materia primă😀 Un autor complex şi dificil, o provocare în adevăratul sens al cuvântului, şi în plus am maaare nevoie să-mi actualizez registrul de injurii, imprecaţii şi alte cele cuvinte cu f, p şi c. Hihihi.

  2. Acum pe langa rubrica „ACUM CITESC” poate o sa apara si rubrica „ACUM TRADUC”. Poate o sa vedem acolo ca sunt in curs de traducere Primavara Ruseasca precum si alte romane de Spinrad. Sau poate continuarea seriei inceputa cu Powersat de Ben Bova……

Lasă un răspuns

