Ziua ursoaicelor

Lucişoara mea

Pe 7 aprilie mi s-au născut ursoaicele. Mare parte dintre ele, anyway. Pe una dintre ele am făcut-o eu ursoaică, deşi nu-i nici ugly, nici big şi nici bad. Ba dimpotrivă. E frumoasă, caldă şi delicată. Are însă gusturi ciudate la bărbaţi, aşa că, de vreo douăzeci şi doi de ani şi ceva, ea se încăpăţînează să fie acolo pentru mine. Şi-i tare bine cu ea. La mulţi ani, Lucişor!

Codi, undeva în Orientul îndepărtat

Cealaltă e chiar mai ursoaică decît mine, fiind întîia născută, dar asta nu mă împiedică să o consider aproape dintotdeauna „aia mică”. La mulţi ani, sor-mea!

Later edit: Tortul făcut de Ştefana şi de mine a avut succes, cam jumătate din el e de domeniul trecutului. Iar sărbătoritele s-au dovedit încîntate de priceperea noastră (moderată) de meşteri de dulciuri.

10 gânduri despre &8222;Ziua ursoaicelor&8221;

  1. La mulţi ani (tot mai) fericiţi şi mai plini de lucruri bune şi memorabile!

    Este, într-adevăr, o zi specială, zic eu, veşnic solidară cu ale mele colege de astrologie😀

  2. După ce mi-am revenit şi eu în simţiri în urma lui Philip Roth, vin tîrziu, da’ zic sincer: La mulţi ani cu sănătate, dragele noastre Luci şi Codi!

Lasă un răspuns

