Autografe (1)

Făcîndu-mi zilele astea ordine prin bibliotecă şi scuturînd de praf vechile „bucoavne”, am dat peste cîteva autografe de care chiar uitasem. De pildă, autograful din octombrie 2000 de la Jack McDevitt, pe coperta ediţiei mass market a romanului său catastrofic, Moonfall, o lectură foarte agreabilă. Jack McDevitt, cu care am corespondat sporadic pe vremuri şi, de curînd, am reluat legătura (dar despre asta o să vă vorbesc cu alt prilej).

…Sau un altul, şi mai vechi (din 1996), de la Joëlle Wintrebert, pe pagina de gardă a volumului ei, Hurlegriffe, pe care l-am şi tradus ulterior şi l-am publicat la Dacia, sub titlul Heteros şi Thanatos. Singura mea traducere din franceză care-a fost tipărită. O carte de care mă leagă multe amintiri plăcute.

Mai am destule şi, dacă vreţi, o să vi le arăt, încetul cu încetul.

Lasă un răspuns

