Două zile

Atît a durat fuga mea de-acasă. Două zile, în care-am colindat nişte colţuri de Maramureş pe care fie nu le ştiam, fie nu le revăzusem de vreo două decenii. Şi-am văzut locuri faine, am respirat aer, am stat de poveşti cu oameni grozavi, am cunoscut alţii, la fel de faini. Aseară am revenit acasă, după o ploaie diluviană. Au mai rămas cinci săptămîni şi ceva pînă la tîrg, s-au adunat iar comenzi de onorat, facturi de plătit, treburi de dus la capăt. Dar, după astea două zile, pot spune că am bateriile încărcate. Back to work.

Later edit: Am şi citit în astea două zile şi cartea mi-a plăcut aşa de mult încît m-am gîndit să v-o prezint şi vouă, aici. Absolut delicioasă!

Lasă un răspuns

