Ce-am mai citit, ce-am mai scris

Am citit zilele astea The Return Man, un roman cu zombi de V.M. Zito. Şi-am scris despre el azi, aici. Azi, după ce mă uit la Game of Thrones (pe HBO HD, where else?), dacă nu mă loveşte somnul, am să mă apuc de The Drowned Cities al lui Paolo Bacigalupi, un scriitor care încă nu m-a dezamăgit niciodată. Ba dimpotrivă. Voi ce mai citiţi zilele astea?

11 gânduri despre &8222;Ce-am mai citit, ce-am mai scris&8221;

  1. „The prefect” – Alastair Reynolds, am sa incerc sa citesc toate cartile din Revelation Space, desi unele le-am mai citit.

  2. Again, Dangerous Visions. Introducerile lui Ellison sunt mai misto decat majoritatea povestirilor😛

  3. o recomandare a Tesatorului ceva mai veche:
    An Utterly Impartial History of Britain (or 2000 Years of Upper Class Idiots in Charge)

  4. Primul volum din nou duologie a lui N.K. Jemisin – The Killing Moon. Fabuloasa! Recenzia martea viitoare in Galileo🙂 Jemisin si Elizabeth Bear m-au facut in aceast inceput de an sa ma reintragostesc de epic-fantasy.

  5. @sorin: curind vin si anunturile.
    @tudor: TBR, deocamdata, Jemisin. dar sus, in capul listei, deci curind.
    @jen: daaaaa. totusi, n-as zice nu daca m-ar intreba cineva daca vreau sa traduc si public vreuna din povestile acelea. am amintiri placute despre „In the Barn” a lui Piers Anthony, de pilda.

  6. Inca n-am ajuns acolo😛 Am gasit destul de multe chestii misto pe drum (am citit si Dangerous Visions inainte de asta), doar ca… Harlan Ellison scrie SI MAI misto, chiar daca se manifesta doar in introduceri😛

  7. desi mi-a placut ienooooorm „name of the wind”, la „wise man’s fear” n-am sarit inca. aia-i carte de savurat pe indelete, probabil in conced.

Lasă un răspuns

