Scurte, da’ intense

Am intrat în linie dreaptă, mai sînt doar 12 zile pînă la tîrg. Aşa că o să fiu scurt şi cît mai cuprinzător.

1. A început campania electorală şi mi-e o greaţă cumplită. Aşa că vă avertizez, aşa cum i-am avertizat şi pe amicii de pe FB: fără chestii politice, că v-o luaţi! Nimeni n-o să reuşească niciodată să îmi bage în cap altceva decît ceea ce m-am hotărît deja să votez. Ergo, fuck off cu roşii sau altfel coloraţii voştri, dacă vă dă prin cap să mi-i băgaţi pe gît!

2. Am dat drumul la campania de promovare pentru Dincolo de noapte. 12 feţe ale goticului, antologia editată de Oliviu despre care am făcut vorbire şi în precedenta însemnare. Ieri a scris despre propria poveste Ştefana Czeller, azi i-a venit rîndul lui George Lazăr. Zilnic vom avea cîte un articol de tip Making of. Şi ne găsiţi şi pe Facebook. Vă mărturisesc că am numai sentimente pozitive faţă de felul în care va fi primită antologia, judecînd după semnalele de pînă acum din online.

3. Antologia lui Oliviu nu va fi singura carte cu care ne înfăţişăm cititorilor la Bookfest. Despre romanul lui Ciprian Mitoceanu v-am povestit deja şi a scris şi el. Dar mai urmează.

4. Pînă cînd vine tîrgul, aveţi aici nişte reduceri. Poate vă tentează.

5. Cam asta-i. Back to work.

Un gând despre &8222;Scurte, da’ intense&8221;

Lasă un răspuns

