Omul care aduce cartea ursului

În reluare, de la ora 13.55, pe ProTV Internaţional. Mi-s mîndru.

6 gânduri despre &8222;Omul care aduce cartea ursului&8221;

  1. Oh, Ursule, ai iesit din hibernare! Era cam trist pe aici deja, numai cu panze de paianjeni…

  2. Am incercat doua zile la rand sa accesez prezentarea din arhiva emisiunii, dar n-am reusit. Ce-a spus Omul?

  3. Nu stiu nici eu decit ce mi-a spus Viorel Pirligras, care mi-a transmis captura de ecran: ca i-au placut cel mai mult povestile lui Mike, Aron Biro si George Lazar.

Lasă un răspuns

