Hardcovere de vînzare

Lucrurile stau în felul următor: tre’ musai să-mi mai fac un pic de loc în bibliotecă. Prin urmare, intenţionez să mă descotorosesc de nişte volume (dubluri), altminteri în stare perfectă, as new. Toate-s hardcover, toate-s prime ediţii. Am verificat preţurile de pe BookDepo (la cărţile care se mai găsesc) şi preţurile pe care le ofer eu sînt mai mici decît alea. Aşadar, dacă vă interesează, daţi un semn şi ne înţelegem. O primă listă a cărţuliilor ar fi următoarea:

  • Brent Weeks – The Black Prism – hardcover, 630 pagini, Orbit UK, 2010 – 45 lei
  • Guillermo del Toro / Chuck Hogan – The Strain – hardcover, 402 pagini, HarperCollins, 2009 – 30 lei
  • Mark Charan Newton – Nights of Viljamur – 452 pagini, hardcover, Tor, 2009 – 35 lei
  • Mark Charan Newton – City of Ruin – 468 pagini, hardcover, Tor, 2010- 35 lei
  • Arthur C. Clarke – The Garden of Rama – 400 pagini, hardcover, Gollancz, 1991 – 30 lei
  • Ken Scholes – Lamentation – 384 pagini, hardcover, Tor, 2009 – 35 lei
  • Ken Scholes – Canticle – 384 pagini, hardcover, Tor, 2009 – 35 lei
  • Justin Cronin – The Passage – 770 pagini, hardcover, Ballantine, 2010 – 40 lei
  • Herbert & Anderson – The Machine Crusade – 702 pagini, hardcover, Tor, 2003 – 35 lei
  • F. Paul Wilson – Hosts – 384 pagini, hardcover, Forge, 2001 – 30 lei
  • F. Paul Wilson – The Haunted Air – 416 pagini, hardcover, Forge, 2002 – 30 lei
  • F. Paul Wilson – Gateways – 368 pagini, hardcover, Forge, 2003 – 30 lei
  • F. Paul Wilson – Criss Cross – 416 pagini, hardcover, Forge, 2004 – 30 lei
  • Greg Egan – Teranesia – 250 pagini, hardcover, Gollancz, 1999 – 30 lei
  • Christopher Priest – The Separation – 328 pagini, hardcover, Gollancz, 2002 – 35 lei
  • Steven Barnes – Zulu Heart – 462 pagini, hardcover, Warner Books, 2003 – 35 lei

Aştept să fiu contactat (fie printr-un comentariu cu o adresă valabilă de mail, fie la adresa personală din pagina de contact). Urmează, la un moment dat, şi o listă cu trade paperback-uri. Dar mai întîi scăpaţi-mă de astea.

15 gânduri despre &8222;Hardcovere de vînzare&8221;

  1. deocamdata, la ora asta, da. de restu’, spre rusinea mea, nu am prea citit, asa ca mi-e greu sa imi fac o parere. Iar Cruciada masinilor sper sa ajung vreodata sa o cumpar la vreun targ…

    Ramele le-am citit de curand si ma tenteaza sa citesc si a treia carte din serie…

  2. „Teranesia” sună interesant – e scrisă totuși de Greg Egan – dar la un preț comparabil cu cel de pe Amazon, prefer varianta Kindle!🙂

  3. Ah, Zorba, pentru o secunda te-am confundat cu Captain Obvious…
    mai sunt si lucruri pe care prefer sa le fac face-to-face, nu face-to-facebook😉 …

  4. Hm, care ziceai că e motivul pentru care le vinzi? Nu mai ai loc pentru ele? Cu varianta electronică n-ai fi avut problema asta… [just saying]

  5. Am ajuns cam la o treime. Deocamdata e foarte fain, picaresc, haios pe alocuri, cu ecouri puternice dintr-un Dumas in oglinda (eroul e Rochefort, vesnicul dusman al lui d’Artagnan). Avem si un samurai, oarece kinky sex, conspiratii peste conspiratii si abia dupa primele o suta si ceva de pagini apar primele semne ca ar avea si un miez de fantastic. Da’ sigur nu i-am simtit lipsa. Pina acuma 10 puncte pe linie, la toate capitolele.

  6. Merci frumos! O am si eu, dar in franceza, se numeste L’ENIGME DU CADRAN SOLAIRE si are pe coperta un Rochefort duelandu-se cu un samurai. Nu stiam daca merita, Am incercat sa citesc Cartea lui Ash, de la Tritonic, dar n-a mers, probabil traducerea proasta, si Golden Witchbreed, care iar m-a plictisit. Cu ce ai scris tu, am prins curaj!

Lasă un răspuns

