Deci da

Aprilie 2014. Ţineţi minte data asta, fiindcă va fi o chestie mişto atunci. Deocamdată: mucles pe subiect. Da’ să nu ziceţi că nu v-am avertizat! Hihihi. Happy bear!

În altă ordine de idei: chiar dacă nu mai vin chiar aşa de repede cărţile ca pe vremuri, chiar dacă la comenzile din UK se adaugă acuma o taxă (bănuiesc că e TVA-ul?), BookDepo au rămas băieţi buni. Case in point: aşteptam în septembrie un Iain M. Banks luat la super chilipir. N-a mai venit (că deh, a trecut pe la Poşta Română), le-am scris săptămîna trecută şi azi a ajuns „the replacement copy”.

 

11 gânduri despre &8222;Deci da&8221;

  1. Asta am observat si eu: cartile se expediaza incepand cu a treia zi (inainte se expediau in a doua zi de la comanda), iar coletele ajung dupa 10-14 zile lucratoare, spre deosebire de cele 4-5 zile din vremurile „bune”. Si, mda, Posta a inceput sa mai sterpeleasca din colete. Cred ca si-au dat seama ca astia de la BookDepo is baieti buni si trimit replacement copies. In fine. Chestia cu 2014 imi miroase cumva a roman publicat de tine… intr-o alta tara?😀 Stiu ca americanii dau date din astea cand publici primul roman…

  2. 1. Da, au bagat un TVA de 7% pt. comenzile care au livrare in afara UK, chiar daca tu comanzi din UK. O manarie marca Amazon.

    2. Si mie mi-a „disparut” o carte anu’ asta, mi-au trimis la cerere o nou copie. Sunt aproape sigur ca e vina Postei Romane.

  3. Posta Romana sigur. Am avut 2 sau 3 pachete care au disparut de-a lungul timpului, dar cei de la Book Depository au fost foarte amabili. Din pacate, nu pot spune acelasi lucru despre pachetele primite din alte surse si care au disparut. Am mai avut si un postas de iti puneai mainile in cap pentru o perioada. Daca o privatizeaza si ramane la fel sau mai rau…
    TVA-ul este de vina, dar au cateva promotii si reduceri din cand in cand care compenseaza adaugarea TVA-ului din plin🙂

  4. Eu nici nu mai pot comanda la Threadless din cauza postei romane. Au furat 3 din 4 pachete cu tricouri cumparate din US – cam 15 tricouri insemnand asta. Si din pacate pt RO nu au tracking la shipping. Asa ca am renuntat sa mai cumpar ca nu exista solutie😦

  5. mno, am avut si eu ceva probleme cu BD si Posta Romana, dar nu sa dispara cartile. cel mai mult am avut de asteptat aproximativ o luna, dar era in jurul sarbatorilor si probabil asta a fost un motiv. cu alta ocazie, una din cartile comandate a ajuns intr-o stare jalnica (cotorul rupt/sfasiat de pe la jumatate, ca si cum ceva greu a fost asezat pe jumatate de carte). le-am trimis poza celor de la BD si am primit replacement pentru chestia asta.
    chiar daca i-a cumparat amazonu’, tot raman furnizorii mei preferati de carti…

  6. Off topic: stie cineva ce se intimpla cu site-ul de la RAO?( nu se poate intra pe el,apare ca nu se gaseste serverul).

Lasă un răspuns

