O lectură absolut superbă

Am sfîrşit de citit aseară 1610. A Sundial in a Grave al lui Mary Gentle. Autoarea m-a impresionat foarte plăcut în urmă cu aproximativ un deceniu, cînd i-am citit masivul roman Ash (în varianta originală, britanică; cea românească, din care a apărut un singur volum, e de evitat, e din perioada aia a Tritonicului). Excelentă experienţă! 1610. A Sundial in a Grave chiar are de toate. Una peste alta, am avut parte de-o lectură deopotrivă instructivă şi plăcută, pe care v-o recomand cu toată căldura. Mai multe amănunte în recenzia care va părea poimîine dimineaţă în Galileo Online.

Acum stau în cumpănă dacă e cazul să schimb registrul şi să citesc o carte uşoară cu zombi (This Is Not a Test de Courtney Summers), viitorul best-seller al lui Tim Lebbon, Coldbrook (despre care am scris mai multe aici şi pe care Tim a avut amabilitatea să mi-l trimită chiar înaintea lansării oficiale), sau să trec la următorul roman al lui Gentle, Ilario. The Lion’s Eye, care aşteaptă cuminte în bibliotecă… Ah, l’embarras du choix!

În altă ordine de idei: a apărut Biblioteca Galileo 4, cu Doru Stoica pe post de protagonist. Detalii aici. Şo pe ea!

Lasă un răspuns

