Ce fac acum

E o senzaţie extraordinară să iei un interviu unui autor la care ţii mult şi de multă vreme. Am trecut zilele astea printr-o astfel de experienţă. I-am luat la rînd cărţile (citite toate, la un moment dat în ultimii douăzeci, poate chiar douăzeci şi cinci de ani), le-am răsfoit, mi-am verificat notele de lectură de la cea mai recentă dintre cărţile lui, terminată de curînd, am căutat alte interviuri cu autorul, ca să nu repet întrebări ce i-au fost puse şi de alţii, am schimbat e-mailuri cu autorul în cauză, mi-am scris şi corectat şi răscorectat întrebările, ca să nu fac impresia proastă. Iar acum aştept răspunsurile. Abia aştept…

…Şi, aşteptînd, asamblez o bio-bibliografie comprehensivă a lui. Da, am un job mişto. Nu, interviul nu va apărea în Galileo. Şi nu, nu vă spun cine-i autorul (nu încă). Da’ vă garantez că o să vă placă.

16 gânduri despre &8222;Ce fac acum&8221;

  1. @Polichinelle: am o intrebare la tine: dupa ce criterii alegi pseudonimul cu care comentezi? cind semnezi JijiB, cind semnezi Nemiroid, cind semnezi Polichinelle? just curious…

  2. Sa nu strivim corola de minuni a lumii…

    Sa spunem doar ca si eu am avut niste intrebari la tine la care inca mai astept raspunsuri.

  3. Probabil lui Liviu Radu🙂 sau a altui „mafiot” din Cobilitza Nostra cum zicea un mare actor.

    Glumesc desigur, vroiam doar sa urez un calduros :

    Cat mai mult spor in anul 2013 ! La cat mai multe carti traduse si aduse in atentia noastra, lucrari originale ca cea din Lambshead, cat mai multe postari pe blog , forta si capacitate de munca ! pentru ca atunci cand munca iti face placere apar mici minuni si in cazul vostru (milenniumpress) se vede din plin asta.

Lasă un răspuns

