Citii

rcwÎn ultimele zile, hărnicia celor de la Renel (care mi-au luat curentul în două dimineţi succesive şi mi l-au înapoiat abia către înserat) şi o sinuzită atroce s-au combinat pentru a mă pune la citit. Citit de plăcere, ceea ce vă doresc şi vouă.

Am citit în zilele astea o carte superbă a lui Robert Charles Wilson, A Bridge of Years. Şi m-am grăbit azi – după ce mi-a trecut sinuzita şi mi-am făcut rost şi de-o găleată de curent – să scriu despre ea. Aici, pe Galileo Online. Check it. Şi poate citiţi şi cartea. Merită din plin.

Lasă un răspuns

