Eu, nominalizatul

Mi-am dat azi cu părerea privind oarece chestiuni de false advertising, aici. Şi, încercînd să desluşesc de unde provin afirmaţiile în cauză (cu Cristi Teodorescu nominalizat la Grand Prix de l’Imaginaire şi cu Lucian Merișca nominalizat la Hugo), mi-a trecut prin cap că, dacă judec așa, mai în glumă, mai în serios, aș putea și eu să mă declar „singurul autor român nominalizat la World Fantasy Award şi Shirley Jackson Award”. Şi nici măcar nu va fi ceva fals în declaraţia asta. Păi nu? Nu-i micro-povestea mea despre testiculele lui Dracula cuprinsă în sumarul antologiei lui Jeff şi Ann VanderMeer, The Thackery T. Lambshead Cabinet of Curiosities? Este! N-a fost antologia cu pricina nominalizată la premiile în cauză? Ba a fost, se poate verifica aici şi aici. Şi-atunci? Nu se poate spune, pe drept cuvînt, că sînt şi eu, în calitate de coautor, printre nominalizaţi? Ba da. Aşa că eat this, people! Eu mi-s nominalizatul.

9 gânduri despre &8222;Eu, nominalizatul&8221;

  1. Și? Care-i marea iluminare? Da, normal și firesc, ești nominalizat. Sau îmi scapă ceva, vreo subtilitate fandoamească românească?

  2. nu-i chiar același lucru, că nu textul tău a fost propus. dar chiar și-așa… cîți români avem în antologii străine premiate/nominalizate? nici măcar la întrebarea cîți români avem în antologii străine nu avem un rspuns cît de cît satisfăcător (nu numărăm antologiile făcute de noi, da?). oricum te invidiez, că antologia în care ești tu a fost nominalizată, pe cînd aia în care am fost eu, nu. deși merita și aia.🙂

Lasă un răspuns

