A murit Michel Jeury

S-a mai dus unul dintre autorii care-mi erau tare dragi: Michel Jeury. L-am descoperit cu L’Orbe et la Roue, în ediţia de la Ailleurs et Demain, mi-amintesc că m-am enervat citind traducerea la Poney Dragon (chiar nu mai ştiu a cui era şi nici cu ce-mi stîrnise furia), i-am citit bună parte dintre povestiri (superbă evoluţie, de-a lungul anilor) şi l-am redescoperit cu delicii în cîteva dintre romanele non-SF. Ştia să creeze lumi şi ştia să povestească. Odihnească-se în pace!

Am scris un necrolog pentru Galileo Online. Îl găsiţi aici.

7 gânduri despre &8222;A murit Michel Jeury&8221;

  1. Sa speram ca in lista cu noutati de la Bookfest 2015 o sa fie si o antologie Millennium cu necrologuri ? Ca iti ies din ce in ce mai bine …

  2. Propun sa stergi toate commenturile astea. Nu am nici un interes sa ma porcaiesc cu tine. Ma enervat anuntul tau pionieresc in care spuneai ca vei fi mai productiv si mai organizat.

    Pe mine, cumparator de carte, m-ai lasat cu seriile Compania Neagra si Old Man’s War, neterminate, mai sedus si abandonat cu revista Galileo si cu toate proiectele pe care le-ai anuntat de-a lungul timpului fara sa le realizezi. Asa ca nu mai te chinui sa te certi cu mine, da delete la commenturi si publica naibii volumele urmatoare din Compania Neagra si Razboiul batranilor. Din punctul nostru de vedere, al fanilor sefe, asta va insemna sa fii mai productiv sau mai organizat.

Lasă un răspuns

