Din grădina cu imbecili

Pun o postare pe Facebook – pe wall-ul propriu! aşadar nu în vreo comunitate! – cu un link la o ofertă specială de la Millennium (asta, in case you wondered). Am vreo mie şi ceva de indivizi care mă urmăresc pe FB (frienzi, cum ar veni), aşa că trag nădejde, e firesc, să mai vînd o carte-două-nouă, că doar de-aia am pus linkul ăla acolo, nu? Întîmplător, din asta trăiesc, din editatul şi vîndutul de cărţi. Cărora le fac reclamă şi pe Facebook (şi de-aia accept cererile de friendship de la diverşi necunoscuţi cu care n-am stat de vorbă niciodată ochi în ochi). Şi vine un imbecil – care nici măcar nu se numără printre frienzii subsemnatului, avem un singur „mutual friend” – şi trînteşte un comentariu de genul: „nu citiţi în română, traducerea a distrus cartea!” Adică trilogia tradusă de Ghido, da? Mă laşi, măi frate? Ca să fie tacîmul complet, individul în cauză mai are şi un pseudonim (Draco Ignis), nu numele propriu la profilul de pe FB. I-am şters comentariul şi l-am blocat. Fiindcă nu mă interesează sub nici o formă părerea proastă a unui imbecil despre ceva ce eu recomand drept bun, da? Cu atît mai mult cu cît imbecilul în cauză nici măcar n-are sîngele în trotinetă necesar pentru a-şi asuma părerea sub nume propriu. Hai sictir, jită!

Lasă un răspuns

