22

Tati

Acum 22 ani s-a dus, cam pe la ora asta. Încă îmi mai lipseşte acut, de parcă ar fi trecut o zi, nu atîţia ani. Încă-l mai visez, şi în visele alea vorbim despre cărţi. Cărţile mele, cărţile noastre. Cărţile cu care m-a crescut. Cărţile pe care le-am făcut şi pe care le-ar fi citit, aşezat la biroul din bibliotecă, sau stînd turceşte pe patul din dormitor, cu Snagoavele la îndemînă. Mi-l imaginez jucîndu-se cu junioru’ ori ieşind în geam dimineaţa, să îi ureze succes la şcoală junioarei şi să-i spună că-i frumoasă. Mi-ar fi plăcut să-l văd cu părul alb. Mi-ar fi plăcut să bem cîte-o bere seara, în curte, sau poate o Bloody Mary. Mi-ar fi plăcut să am măcar o poză din ultimul an, cînd îşi lăsase barbă, dar pe-atunci nu-i prea ardea de poze. O am doar pe asta la îndemînă, făcută prin ’86 sau poate ’87, într-o după-masă în care încă nu se luase curentul. Tare mi-e dor de el.

Un gând despre &8222;22&8221;

Lasă un răspuns

