Despre FF4, în Ştiinţă & Tehnică

st481

A apărut, în sfîrşit, articolul în care am încercat să fac o dare de seamă asupra Tîrgului de carte F&SF Final Frontier, ediţia a IV-a. Am reuşit prin cele scrise, sper, să corectez idioţenia enunţată cu privire la organizatorii tîrgului de către pensionabilul meu coleg de redacţie, Alexandru Mironov. Rubrica de SF din numărul 48 (iulie-august 2015) al revistei Ştiinţă & Tehnică, între ai cărei colaboratori permanenţi am plăcerea de a mă număra, însumează patru pagini de astă dată, iar pe lîngă articolul sus-menţionat am inclus prezentări ale celor mai importante apariţii care au putut fi achiziţionate la tîrg, cărţi de la Nemira, Paladin, Trei, Millennium şi Crux. Găsiţi revista pe la tarabele cu presă, prin benzinării şi în magazinele Inmedio din toată ţara.

2 gânduri despre &8222;Despre FF4, în Ştiinţă & Tehnică&8221;

  1. Felicitari pentru aceasta revista dar si pentru articole. Exista si varianta electronica a ei? O sa caut si o s-o citesc, sper sa dau de ea.

  2. Nu, nu exista o varianta electronica a revistei, dar pe site-ul S&T sint destule articole interesante (nu si ale mele, care se gasesc doar in varianta tiparita).

Lasă un răspuns

