Două concluzii (din mai multe) şi trei selfie-uri

Acum trei săptămîni eram în drum spre Suceava. Fiind singur în maşină, doar cu muzica din boxe şi cu drumul înainte, am avut timp să încep să mă gîndesc niţel la ceea ce-mi ocupă zilele (nu ca-n bancul cu pricina: n-am stat doar, ci am stat şi-am cugetat). Şi-am ajuns la nişte concluzii înţelepte, pe care le exprim public, iată, după aproape trei săptămîni.

Cu Mircea Opriţă şi Lucian Bogdan, doi omi dragi

Cu Mircea Opriţă şi Lucian Bogdan, doi omi dragi

Prima, cu consecinţele de rigoare, am pus-o în operă abia acum cîteva zile: am încheiat capitolul numit Galileo Online. A doua concluzie am început să o pun în aplicare chiar de-acum trei săptămîni, la Suceava: m-am salutat şi conversat cu toţi cei prezenţi, am evitat să pun pasiune în vreo polemică, am luat totul cum grano salis şi am rîs mult.

Cu Maître, căruia i-am urat „Să ne înjurăm sănătoşi!”

Cu Maître, căruia i-am urat „Să ne înjurăm sănătoşi!”

Cred că toţi cei din jur au avut ocazie să remarce detaşarea mea, în contrast cu zgomotul şi furia manifeste ale spuzitractilului, pe care am reuşit să-l enervez peste măsură în două seri consecutive. Apelativul său din prima seară – „vacă răuvoitoare!” – m-a amuzat în asemenea hal încît chiar am cochetat cu ideea de a schimba subtitlul acestui blog în „Însemnările unei vaci răuvoitoare”; tradiţia a învins însă, căci poreclele vin şi pleacă, referinţele topografice („colţu’ hărţii”) rămîn. Bonus: spuzitractilul în cauză a plecat furios, dar şi-a uitat ţigările, de care m-am bucurat din plin. Atitudinea asta zen a făcut să am parte de o experienţă excelentă la Suceava; drept consecinţă, m-am simţit tare bine, ca acum aproape două decenii, cînd am fost pentru prima oară cap-coadă la Zilele Helion, primul meu contact prelungit cu sefimea românească. O să mă mai duc cînd o să mă mai cheme alţii. Şi cu atît mai mult o să mă mai duc cînd o să mă cheme alde Sagy la Suceava.

Despre celelalte concluzii o să vă povestesc, poate, cu altă ocazie. Ce pot să vă spun despre ele e că-mi plac tare. Şi că nu includ muncă patriotică.

Cu Mircea Nanu, Alex Lamb şi Sagy însuşi

Cu Mircea Nanu, Alex Lamb şi Sagy însuşi

3 gânduri despre &8222;Două concluzii (din mai multe) şi trei selfie-uri&8221;

  1. o vacă răuvoitoare dată în judecată. îți mai amintești, Horia, de unul care ne-a transmis subtil că ne dă în judecată pentru prejudicii de imagine aduse prin omitere? adică el și ai lui au făcut ceva și noi n-am scris în GO de treaba asta.🙂 zicea bine moșu’Bill: lumea asta e un freak show🙂

  2. eheeei, da, chiar aşa! asta se întîmpla pe vremea cînd Galileo Online se pare că conta ca revistă, dacă se găsea cîte-un puli-freak de-ăsta să ameninţe cu datul în judecată😀

Lasă un răspuns

