Vreo două. Două mii cinşpe

Cîte două din fiecare, pentru un an cu mai bune şi mai rele. Aleg să le menţionez numai pe cele bune, c-aşa vreau eu. În loc best & worst, am ales (vreo) două best-uri la categoriile care contează pentru mine. Ergo, iată:

Muzici

Două revelații am avut. Una dintre ele tristă și tardivă, din păcate.


Cărți

Un SF extraordinar de mişto şi un fantasy aşijderea: un autor pe care-l urmăresc de mult şi care nu încetează să mă surprindă plăcut la fiecare carte (McDonald) şi un debutant (Dickinson) – dar ce debutant! Şi o menţiune specială pentru o carte care urmează să apară abia la anul (the perks of being a publisher!), tot un debut (L.S. Hilton). Bune-bune-bune!

Întîmplări de natură profesională

Final Frontier 2015 (28-29 martie, Nexus Club, Bucureşti) şi prima convenţie a editorilor, creatorilor și traducătorilor de ficțiune de gen (25-27 noiembrie, Iaşi). Zile faine petrecute cu oameni faini.

Filme văzute

Marţianu‘ şi Mad Maxu‘, desigur. Star Wars mi-a tihnit, dar nu îndeajuns încît să se numere în top 2.


Seriale

Sense8 (fascinant din punct de vedere vizual) şi The Expanse (chiar dacă am văzut doar primele 4 episoade, e absolut fabulos).


Cam astea ar fi vîrfurile bucuriilor mele spirituale împărtăşibile public. P-alea personale le păstrez pentru mine. C-au fost, şi nu puţine. Una peste alta, n-a fost un an chiar aşa de rău. Ca dovadă, uite că l-am dus la bun sfîrşit. S-aveţi parte de toate cele bune în 2016, dragilor!

Lasă un răspuns

