day one

Anul ăsta, blogul de faţă va împlini cel de-al zecelea an de existenţă. Dintre care vreo şase ani destul de activi, cu lungi pauze de comă. Pauzele se datorează faptului că am făcut în perioadele cu pricina Galileo Online. Care de-acum e în hiatus (pe principiul clasic cu Jana care nu-i moartă, numa’ se transformă), aşa că bloaga-mi se cere îngrijită şi băgată în seamă.

Ergo, dare de seamă pentru prima zi a anului: dacă azi-noapte pe la 4 eram deja în culcuş (după o petrecere cu prietenii de tip mîncat bine, beut bine şi dimineaţa sculat mort), dimineaţă la 8 fără 10 eram bine-merci treaz şi funcţional (more or less). Citit oarece, scris un pic, lălăit vremea pe FB, mai citit oarece, gătit pentru prima oară (cu entuziasm şi succes) plachie de şalău, mîncat susnumita, dormit vreun ceas, ieşit la o cafea în oraş, bîntuit prin Petroame şi OMV-uri pentru o asigurare RCA (degeaba, nu le mergea sistemu’), revenit acasă, închis obloanele. Mîine urmează tradiţionalul drum de început de an la Cluj. Yay.

9781250059512Planuri pe două mii şaişpele abia început: destule. Legate şi de editură (domoale şi ferme, cum au cam fost de vreo doi ani încoace) şi de propria carieră literară (anul ăsta veţi citi prima carte cu numele meu pe copertă care n-o să fie o antologie). Vreau să citesc mai mult şi să mă bucur mai mult de ceea ce citesc. Vreau să ies mai mult din casă cu Lucişoara, fie şi la plimbări fără scopuri precise dacă nu s-o arăta altceva. Vreau să ajung mai des la moşie. Vreau să ascult muzică cu Ştefana. Se observă un tipar în toate astea, nu? Exact, vreau să îmi văd mai mult de mine şi de ale mele. Că fi’ncă time waits for no one: în anul care-a trecut mi s-a arătat o pisică mare şi grasă care mieuna exact chestia asta. În consecinţă: carpe fucking diem, people.

Mă duc să citesc. The Casualties de Nick Holdstock.

3 gânduri despre &8222;day one&8221;

  1. Happy 2016 si sa ti se indeplineasca tot ce iti doresti! Carpe Diem inseamna ca se crapa de ziua, nu?🙂

Lasă un răspuns

