jurassic live

Tocmai ne-am întors de la obişnuitul concert de joi seara al orchestrei Filarmonicii Satu Mare. Cu Franz Lamprecht la pupitru (unul dintre dirijorii care îmi plac mult, din „gaşca” care „conduce” la Filarmonică) şi un afiş care nu spunea multe (de regulă, sub genericul „Bijuterii muzicale” se regrupează piese mai scurte şi familiare chiar şi unui public mai profan), pe lîngă Rossini, Mozart, Delibes, Strauss şi Beethoven, am avut spre surprinderea noastră o experienţă absolut bestială. Nu de alta, dar ambele părţi ale concertului s-au încheiat cu cîte-o selecţie inedită: un potpourri din suita Jurassic Park a lui John Williams prima parte şi un Best of Duke Ellington cea de-a doua.

Acuma ascult, bineînţeles, soundtrackul integral al lui Williams (care-i, alături de Hans Zimmer, James Horner, James Newton Howard şi Ramin Djawadi, unul dintre compozitorii mei preferaţi de la Hollywood) şi mă gîndesc ce tare-ar fi o seară întreagă cu compoziţii care-au ilustrat muzical diverse pelicule SF. Musai să-mi fac un playlist de genul ăsta. Un soi de Awesome Mix No.1 al meu😀.

Lasă un răspuns

