Ştiinţă & Tehnică 53

Luni a apărut noul număr al revistei Ştiinţă & Tehnică, numărul 53 din seria cea nouă. Îl găsiţi uşor, la toate reţelele de distribuţie de presă serioase. De pildă, în Inmedio e sigur de găsit, l-am reperat aseară pe-un raft.

scan0005

Din ce-am citit pînă acum, vă recomand cu căldură dosarul lui Adrian Nicolae despre automatoni, un soi de proto-roboţi absolut fascinanţi. Tot Adrian Nicolae face o cronică a „Războiului oaselor”, un capitol palpitant din istoria paleontologiei, în vreme ce Cristian Român scrie despre explorarea în scopuri comerciale a spaţiului (Ben Bova’s Grand Tour, anyone?). Foarte util mi s-a părut calendarul astronomic pentru 2016, compilat de Cătălin Beldea.

Bineînţeles, am şi eu paginile mele dedicate SF-ului, de astă dată cu o rememorare a regretatului David G. Hartwell, o prezentare a operei lui Ian McDonald şi o recenzie a celui mai recent roman al său, Luna: New Moon (exact cea cu care v-am ameninţat aici), plus obişnuitele noutăţi editoriale, de astă dată de la Nemira şi Paladin.

Lasă un răspuns

