Teaser

Am predat astăzi (în ultima clipă, după prostul meu obicei) materialele pentru secţiunea SF din viitorul număr al revistei Ştiinţă & Tehnică. În cele patru pagini pe care le am rezervate veţi putea citi despre cele întîmplate la Final Frontier 5 şi despre cele mai importante apariţii editoriale lansate cu ocazia tîrgului. Mi-am încheiat darea de seamă cam aşa:

Dacă târgurile de carte generaliste, cu forfota şi mercantilismul caracteristice lor, pot fi privite mai degrabă ca etape intermediare într-un parcurs anual, Final Frontier e, deopotrivă, încununarea muncii de peste an a producătorilor şi promisiunea lucrurilor ce vor urma pentru beneficiarii acesteia. Şi mai e ceva: o reuniune a unei mari găşti de prieteni, pe care pasiunea comună îi apropie; într-o epocă a însingurării autiste din spatele monitorului şi a dezbinării induse de cele mai banale motive, nu e deloc ceva banal.

Mai multe nu vă spun, mai aveţi răbdare cîteva zile, revista a plecat azi la tipar şi probabil va fi de găsit pe piaţă în cursul săptămînii ce vine. Vă sfătuiesc însă să o căutaţi fiindcă, în plus faţă de rubrica mea, iubitorii de SF vor mai avea parte în acest număr de ceva bun-bun. Mai multe detalii nu vă spun acum, o să vă dezvălui surpriza după ce revista va ajunge în reţeaua de distribuţie. Da’ e de bine, să ştiţi!

Lasă un răspuns

