Ştiinţă & Tehnică 55

A apărut noul număr al revistei Ştiinţă & Tehnică, numărul 55 al noii serii. Despre sumarul acestui număr vă povesteşte pe îndelete Marc Ulieriu, redactor-şef al revistei, în filmuleţul de mai jos.

Eu am să mă limitez la a vă îndemna să citiţi partea dedicată celor ce iubesc literatura SF, care în acest număr e considerabil mai consistentă decît de obicei: avem mai întîi un interviu în exclusivitate cu Captain America însuşi (adică cu Chris Evans); ar mai fi o excelentă (şi emoţionantă) poveste SF cu universuri paralele ce poartă semnătura Ioanei Vişan; în sfîrşit, la rubrica mea, am scris pe larg despre Final Frontier 5 şi, pe două pagini, am încercat să vă prezint cele mai importante apariţii de gen ale lunii. Găsiţi revista la toţi difuzorii de presă serioşi. Sau poate vă tentează să vă abonaţi?

Lasă un răspuns

