Metatexte, iar

Ieri am constatat cu surprindere că au trecut nu mai puţin de cinci ani de la actualizarea arhivei mele online, Metatexte, unde mi-am adunat o bună parte dintre textele non-fiction, mai exact pe acelea care nu suferă prea acut de boala fatală a obsolescenţei. Ultimul text publicat, pe 16 octombrie 2012, e o recenzie a celor trei romane ale seriei Newsflesh de Mira Grant, apărută iniţial în Galileo Online în 26 mai 2012.

În cincinalul cu pricina lucrurile s-au schimbat radical şi în aria de predilecţie tematică a textelor mele (fie că-i vorba de articole de opinie, de recenzii sau de interviuri), şi în ceea ce priveşte suportul care le-a găzduit iniţial. Am renunţat la Galileo Online, dar susţin acum o rubrică permanentă în Ştinţă & Tehnică; am publicat o suită de interviuri cu autorii români de F&SF în Argos şi în compania poveştilor din Ştiinţă & Tehnică; în plus, de curînd am acceptat să public cu oarecare regularitate note de lectură pe BookReport, noul proiect online al lui Mike Haulică.

metax

Ar fi destul de recuperat aşadar, şi intenţionez să o fac într-un ritm destul de susţinut, alternînd recenziile cu interviurile şi articolele. Pentru început, am împrospătat look-ul site-ului şi am refăcut pagina de sumar cu interviurile, urmînd să mă ocup în cursul zilei de azi şi de re-sistematizarea paginii de sumar cu recenziile (cea cu articolele avea deja forma potrivită, deci nu m-am mai atins de ea). Iar de mîine voi încărca texte noi.

Metatexte e o bună resursă de informaţii şi v-ar putea oferi sugestii pentru lecturi viitoare; pentru mine însă e o oglindă a ceea ce am gîndit şi am făcut de-a lungul anilor. O oglindă care, uneori, îmi arată o imagine de care sînt mulţumit, ceea ce nu-i puţin lucru.

Later edit: Pînă la urmă am refăcut şi lista articolelor, aşezîndu-le pe categorii, în vreme ce lista recenziilor am făcut-o alfabetică. Am actualizat de asemenea pagina despre autor, după cum se poate vedea aici. Se pare că am o arhivă funcţională, aşa că nu-mi rămîne decît să o aduc la zi.

Un gând despre &8222;Metatexte, iar&8221;

Lasă un răspuns

