Metatexte: după două săptămîni

meta2

După două săptămîni de actualizare a arhivei mele online, Metatexte, sînt relativ mulţumit de evoluţia interesului cititorilor faţă de textele-mi de non-ficţiune pe care le republic aici. În topul Zelist, Metatexte a urcat de pe locul 14705 pe 2870. Numărul vizitatorilor unici e în creştere uşoară de la o zi la alta şi mă bucur că aceia care îmi „calcă pragul” nu se mulţumesc cu accesarea paginii principal, ci citesc mai multe articole. Iată şi un sumar a ceea ce am re-publicat în ultimele săptămîni pe Metatexte:

Articole:

Interviuri:

 

 

Lasă un răspuns

