In other news

Ce-am făcut, ce-am scris, ce-am citit, ce-am mai publicat în ultima vreme? Ei bine… citiţi şi vă minunaţi.

m3

Au mai trecut două săptămîni de la reluarea Metatextelor, iar arhiva mea a mai urcat cîteva sute de poziţii în topul Zelist (ajungînd în prezent pe locul 2338) şi a continuat să se îmbogăţească. Astfel, am publicat următoarele:

Interviuri:

Articole:

stiinta-tehnica-67-articol-site

Între timp, a apărut un nou număr din Ştiinţă & Tehnică (nr.67/ iunie 2017), iar la secţiunea de care mă ocup, cea rezervată iubitorilor de SF, sumarul acestei ediţii include un interviu cu Adrian Mihălţianu despre Epoca inocenţei, fragmente din acest prim roman al seriei Terra XXI, dar şi prezentări ale noutăţilor editoriale de la Nemira, Paladin şi Herg Benet. Mîine voi preda redacţiei materialele pentru numărul de iulie; de data asta veţi avea parte de o poveste semnată de Nic Dobre şi de prezentări ale unor cărţi noi, taman potrivite pentru lecturile voastre de vacanţă: am selecvtat de astă dată exclusiv titluri fantasy!

31554413Citesc acum noul roman al lui M.R. Carey, The Boy on the Bridge, a cărui acţiune se desfăşoară în universul ficţional cunoscut cititorilor din The Girl With All the Gifts (Fata cu toate darurile, Nemira). Faină carte! Şi vestea bună e că Nemira a achiziţionat deja drepturile!

În sfîrşit, cum ştiu că nu-i de bun augur să vorbesc despre proiectele afate încă în lucru, n-am să vă spun la ce trudesc acum. Dar vă asigur că lucrez şi că, atunci cînd se va putea, o să anunţ public despre ce e vorba în propoziţie. Şi, vorba imbecilului de la Casa Albă, it’s going to be huuuuuge! 🙂

 

Lasă un răspuns

