Millennium la Bookfest (8): Sfîrşitul lumii

Dacă vă pare rău că profeţiile lunaticului american nu s-au împlinit şi lumea nu s-a sfîrşit sîmbăta trecută, Millennium va încerca să vă consoleze. De vineri veţi putea găsi la standul nostru de la Bookfest volumul SFÎRŞITUL LUMII: POVESTIRI DESPRE APOCALIPSĂ, editat de Martin H. Greenberg şi apărut în seria Antologiile Millennium.

În acest volum consistent, cei mai valoroşi dintre autorii de vîrf ai genurilor F&SF – Neil Gaiman, George R. R. Martin, Lucius Shepard, Robert Sheckley, Norman Spinrad, Arthur C. Clarke, Poul Anderson, Gregory Benford, Robert Silverberg, Nancy Kress, Orson Scott Card, Lester Del Rey şi mulţi alţii – şi-au dat întîlnire datorită celui mai prolific editor din lume, Martin H. Greenberg, pentru a aduce în faţa cititorilor o multitudine de poveşti despre invazii extraterestre, devastarea produsă de meteoriţi, războaie nucleare totale şi tot felul de alte scenarii ale zilelor de pe urmă ale omenirii, descriind în detalii cumplite SFÎRŞITUL LUMII!

Antologia se deschide cu o introducere semnată de Robert Silverberg. Traducerea celor 19 povestiri a fost asigurată de Sanda Andronache, Shauki Al-Gareeb, Roxana Brînceanu, Loredana Frăţilă Cristescu, Alex Maniu, Ana-Veronica Mircea şi Dan Popescu. Ilustraţia copertei îi aparţine artistului iranian Ehsan Dabbaghi.

Volumul numără 432 pagini și va costa în librării 40 lei.

18 comentarii la „Millennium la Bookfest (8): Sfîrşitul lumii

  1. In sfârşit ! Că mi se lungiseră urechile deja 🙂
    De-abia aştept s-o pipăi şi să urlu… vorba poetului.

  2. subscriu si eu…
    dar inca nu m-am decis daca la partea cu urlatu sau doar cu pipaitu’! 😛

  3. L-ai indus in eroare pe ala ce zicea ca sfarsitul lumii vine sambata, 21 mai. A venit, doar ca pe 23 mai, sau mai sigur la Bookfest.

  4. Domnule Nicola Ursu, ma scuzati ca postez aici (off-topic) dar pur si simplu se pare ca nu pot da de dumneavoastra 😦
    V-am trimis doua mailuri pe tot atitea adrese si nici un raspuns. E vorba de primul meu roman. Are acum si site aici:
    http://proiectulinri.wordpress.com/
    Poate macar acum…
    Si un „du-te-n…” ar fi suficient. Numai sa fie un raspuns din partea dumneavoastra sau o confirmare ca ati primit 🙂

  5. Din cate stiu, ca debutant, trebuie sa bati mult pe la portile editurilor pana obtii ceva. Asa ca trimite manuscrisul si pe la alte edituri, parerea mea. Dar mai intai fa-ti o idee despre cum e primit romanul de public, adica, daca tot e pe un blog fa-i mai multa reclama si incearca sa afli cat mai multe pareri din partea celor ce l-au citit. Bafta!

  6. @bogdan: am facut cercetari si ti-am descoperit mesajul in casuta de spam. nu promit nimic, o sa arunc o privire dupa ce trece bookfest-ul…

  7. @endy, multumesc! Sint curios ce parere vei avea dupa ce-l vei citi in intregime 🙂
    @Flavian, pareri am aflat, am postat si pe blogul personal primele doua capitole. Am tinut acolo si un fel de jurnal. Acum e importanta parerea… ”importantilor” 🙂
    @Assassin, nu am trimis decit la Millenium. Intotdeauna incep cu ce este mai bun 🙂
    @UglyBadB, multumesc pentru raspuns! E mult peste cel asteptat 🙂
    Astept parerea dumneavoastra. Probabil ca intre timp romanul va suferi citeva modificari minore, legate de usurinta cititului. Voi pastra la zi varianta de pe blog.
    Pina atunci astept… astept 🙂

  8. ursule, la Bookfest ai putea sa pui la intrare un banner cu „Sfarsitul lumii se afla la noi” – vizitati standul Millenium Books 😀

  9. Pingback: Millennium la Bookfest 2011 (10): Ce, unde, cînd? « Ugly Bad Bear's

  10. Pingback: Apariţii la Bookfest | VERONICISME

  11. Pingback: R.I.P. Martin H. Greenberg (1941-2011)

  12. Pingback: R.I.P. Martin H. Greenberg (1941-2011) | Galileo Online

Lasă un comentariu