Cică festival

Acum vreo zece zile, pare-mi-se, s-a întîmplat la București, într-un mall sau cam așa ceva, o chestie pe care organizatorii au numit-o Sci+Fi Fest. A nu se confunda cu festivalul dedicat științei și literaturii SF care s-a petrecut în 2016 și 2017 la Biblioteca Națională. (Despre simulacrul de anul trecut prefer să nu pomenesc, mi-e jenă că am consimțit atunci să particip.)

Anyways… Ați văzut pe undeva vreo postare sau vreun articol despre întîmplarea de la mall? Ante sau post factum? Dacă a ajuns careva dintre voi p-acolo, să facă bine să ne împărtășească și nouă, ăstora de ne-am luat cu altele, ce-a fost atît de special la întîmplarea asta, că-mi zicea unul dintre sus-amintiții organizatori că standul pentru o editură ar fi costat 600 euro.

Mulțumiri anticipate.

2 comentarii la „Cică festival

Lasă un comentariu