14 comentarii la „E război, Ioane…

  1. …nu numai ca da bine, dar e si practic, avind in vedere ca in timp se mai intimpla si accidente prin depozite si ne putem trezi cu carti „imbatrinite” inainte de vreme, fara sa fi trecut prin miinile vreunui cititor. am fi facut-o mai demult, dar pina acum nu ni s-a oferit aceasta optiune (nu la un pret competitiv). cei de la Print Multicolor ne-au oferit-o (fara costuri suplimentare), prin urmare am acceptat cu drag.

  2. Pingback: Galileo Online » Intermeci (15)

  3. Am cautat-o la Gaudeamus dar nu era si o astept de ceva vreme…dar cu comenzile din Satu Mare…..Acum ceva vreme am comandat un volum din Cruciade si a ajuns la 2 luni dupa ce era pe tarabe si in librarii si il mai si terminasem de citit, cu toate ca a fost o pre-comanda si trebuia sa ajunga inainte sau imediat dupa un Gaudeamus (si am fost la Gaudeamus-ul acela dar nu l-am luat ca am zis ca vine…)
    Deci mai sigur, pe taraba la Bebe in Piata Unirii in Bucuresti cind ajunge?

  4. @ion/bogdan….am comandat cartea duminica asta si azi (miercuri)am primit confirmarea ca a fost trimisa,mi se pare un timp de raspuns f.bun

Lasă un comentariu