TBFMTE

Adică the biggest fucking magnolia tree ever. Precum se poate vedea în poza de mai sus. Am descoperit locul ăsta acum vreo douăzeci şi doi de ani. Eram proaspăt venit din armată şi pierdeam vremea pe-acasă în vacanţa dinaintea studenţiei, în aşteptarea începutului lunii august, cînd aveam bilete la mare. Fostul meu coleg de bancă, Romi, tocmai îşi luase carnetul de conducere şi, seară de seară, ne urcam în maşina lui şi ne duceam într-unul din satele din împrejurimi să bem o bere la cîrciuma locală. Azi la Decebal, mîine la Botiz sau la Vetiş. Romi îşi făcea exerciţiul şi kilometrii, iar noi mai schimbam atmosfera, că prea eram obişnuiţi cu terasele Sătmarului. Aşa am ajuns într-una din seri la Păuleşti. Iar cîrciuma era în vechiul conac local, pe-atunci mai arătos decît acuma. Şi atunci, copacul ăsta era acolo, doar că era verde, fără flori, şi nu mi-a sărit în ochi. L-am descoperit abia anul trecut, în primăvară, mergînd să recepţionez lucrarea la terasa de la moşie.

Atunci n-am avut aparatul la mine şi, pînă să mai ajung într-acolo, se scuturaseră deja florile. Ieri după-amiază însă, aparatul era pregătit, aşa că am făcut poza. Iar în realitate, e şi mai şi. E… TBFMTE!

6 comentarii la „TBFMTE

  1. …sa traiesti si sa iti amintesti….
    -recomandare, evident de natura tehnica… incarca in pagina de blog imagini la dimensiunea standard de web:640×480 px. Va imbunatati in mod simtitor viteza de incarcare a paginilor, mai ales acolo unde sunt multe imagini publicate.

  2. da’ nu-i nici o grabă cu încărcarea imaginilor 🙂 şi lumea vrea să admire operele-mi fotografice în deplina lor splendoare a detaliilor 🙂
    Romică, mi-e dor de-o bere şi-o vorbă cu tine!

  3. adresa de mail tre sa-ti fi fost adusa la cunostinta, fiind admin pe blog. Da un mail sau ma gasesti si pe facebook….

  4. Pingback: Ugly Bad Bear's

Lasă un comentariu