Cărţile toamnei (4): DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE

În noiembrie 2005, în setul primelor trei cărţi publicate de Millennium Press s-a aflat şi prima antologie a cenaclului virtual AtelierKult. Aceasta conţinea o primă selecţie – realizată de Mike Haulică – din textele publicate şi comentate pe Atelier pe parcursul primilor doi ani de activitate. Au trecut, iată, patru ani. Mai consistentă decît precedenta, noua antologie include povestiri din toţi cei 6 ani scurşi de la iniţierea Atelierului de către Bogdan Bucheru şi Cătălin Sandu.

Autorii selectaţi de Mike Haulică pentru această a doua ieşire în lume a grupului select alcătuit din aspiranţi la gloria literară, dar şi din scriitori cu o operă solidă în spate, sînt: Mircea Coman, Cătălin Sandu, Liviu Braicu, Roxana Brînceanu, Robert Coller, Ioana Vişan, Aron Biro, Liviu Radu, Mircea Pricăjan, Marian Coman, Cătălin Maxim, Bogdan-Tudor Bucheru, Ana Veronica Mircea, Andrei Gaceff, Ben Ami, Dumitru Cl. Stătescu, Ştefana Czeller, Florin Pîtea şi Mioara Musteaţă. Titlul antologiei e dat de o povestire a lui Cătălin Maxim, iar ilustraţia de pe copertă îi aparţine tînărului şi talentatului Alex Popescu (care i-a acordat recent un interviu lui Mihai Adascăliţei pentru Nautilus).

ak12

Volumul a intrat azi în pre-producţie şi va pleca la tipografie la începutul săptămînii viitoare. Preţul de vînzare a volumului  în librării va fi de 25 lei, dar o pre-comandă pe adresa editurii vi-l poate aduce acasă, imediat după ieşirea de sub tipar, cu o reducere de 10%. Iar dacă aţi ratat ocazia de a vă procura primul volum, puteţi să-l comandaţi sau, şi mai avantajos, să profitaţi de oferta promoţională a editurii, în care este inclus şi acesta.

29 de comentarii la „Cărţile toamnei (4): DANSÎND PE MARTE ŞI ALTE POVESTIRI FANTASTICE

  1. Pingback: Atelierkult 2 « Marian Coman: Viata mea, povestile mele

  2. Pingback: Atelierkult 2 « Jurnalist provincial

  3. Coperta este absolut GENIALA !

    Ma bucura atentia pe care Millennium Press o acorda prezentarii , tineti-o tot asa.

  4. Pot sa fiu carcotas (moderat) cu coperta? Ilustratia e misto, dar parca e prea intunecata (sau distorsioneaza monitorul meu de kkt, ca nu e calibrat), iar fontul mi se pare so 90’s. La fonturi esti foarte consevator.

  5. Yummy. Am facut acum o precomanda, ursule; am comandat si cartea ‘ceea cu capitza; sa mi le trimiti impreuna pls, sa nu ma duc de doua ori sa ma cert cu nenii de la posta.

  6. @Horia: printarea nu e deloc relevanta, trebuie o ozalida, dar aia costa cat juma’ de tiraj. Singura cale e sa fie calibrat monitorul conform cu tipografia cu care lucrezi (asta daca e una singura). Cel mai probabil e monitorul meu prost setat.

  7. Pingback: Se întâmplă din nou… « VERONICISME

  8. @vlad: sint sincronizat cu cei de la tipografie (m-am invatat minte, dupa ce mi-au inrosit unii coperta la Jihadul butlerian, prima editie), cei la care va merge cartea asta nu mi-au facut broazbe pina acum, asa ca probabil e monitorul tau mai dark de felul lui 🙂

  9. da, faina coperta… mester „pozaciul”… Alex Popescu este autorul copertelor celor trei volume de China Mieville aparute la Tritonic (Statia Pierzaniei, Cicatricea si Consiliul de fier)

  10. nea ursuletzu’, tocmai am postat despre cealalta antologie, millenium pe care mi-am luat-o la targ – mi-a placut si mai vreau! la asta e tare faina coperta, intr-adevar, tinem pumnii sa iasa bine; cum prima atelier kult mi-a placut, as vrea-o si pe asta, dar as mai vrea cateva chestii de la voi, sa ma duc pe site sa comand acolo?

  11. @caprikorn: da, sau pe mailul perso. si multzuuuuu! sa arunci un ochi si la promotzii!
    later edit: faina recenziaaaa! sarumina, multzumesc. apropo de dann, poate-ti faci timp si citesti si cartea despre James Dean, e tot o istorie alternativa…

  12. Pingback: Atelierkult 2 – Marian Coman

Lasă un comentariu